Asukkailla on mahdollisuus tehdä kiinteistönhoitoon palvelupyyntö myös sähköisellä lomakkeella. Tämä koskee ainoastaan EI-KIIREELLISIÄ huoltopalveluita.
Kiireelliset huoltotyöt tilataan edelleen soittamalla joko suoraan kiinteistönhoitajille tai vuokra-asuntojen toimistolle 0400 542265 tai virka-ajan jälkeen tekniseen päivystykseen 0400 245615
Jätä EI-KIIREELLINEN palvelupyyntö
Tee tästä sähköinen palvelupyyntö kiinteistöhuoltoon
Ohjeet palvelupyynnön tekemiseen
- Valitse avautuvasta ikkunasta oikea kiinteistö / asunnon osoite.
- Valitse Perusyksikkö-kohtaan sopiva vaihtoehto, jos sellainen löytyy, esim. Talo A tai Talo B.
- Kirjoita Aihe-kohtaan lyhyesti, mitä asiaa palvelupyyntö koskee. Jos palvelupyyntö koskee tiettyä asuntoa, lisää myös asunnon numero (esim. Ovikello ei toimi asunto C 15).
- Valitse Luokittelu-kohdan alasvetovalikosta sopivin vaihtoehto esim. Lämmitys. Mikäli sopivaa kohtaa ei löydy, valitse kohta: Muu.
- Kuvaus-kenttään voit tarkentaa asiaa. Tähän kohtaan voit lisätä esimerkiksi toiveen huollon ajankohdasta.
- Mikäli kiinteistönhoitaja saa käyttää yleisavainta, klikkaa Ei-valinnan vasemmalla puolella olevaa tyhjää kenttää. Näin kenttään vaihtuu Kyllä-valinta.
- Lisätyö-kohdan voi ohittaa.
- Valokuvan tai muun tiedoston voit lisätä kohdassa: Liitedokumentit.
- Lopuksi täytä kentät: Ilmoittajan nimi, Sähköpostiosoite ja Puhelinnumero. Kohtaan Organisaatio voit laittaa esim. asukas. Tähän kenttään pitää kirjoittaa jotakin, jotta lähetys onnistuu.
- Lopuksi paina lähetä-painiketta.
Tämän jälkeen palvelupyyntö on lähetetty. Saat sähköpostiisi vastauksen heti, kun palvelupyyntöäsi aletaan käsitellä.