Siirry sisältöön
Keuruu - etusivu
Muuta tekstin kokoa
Muuta tekstin kokoa

Yhteistoimintaneuvotteluiden tuloksena hallintopalveluista lakkautettiin palvelusihteerin toimi kaupunginhallituksen päätöksellä 20.1.2025. Palvelusihteerin siirtyessä muihin tehtäviin kaupungintalon asiakaspalvelu nykymuodossaan loppuu perjantaina 28.3.


Asiakkaidemme suuntaan palveluun ei tule suuria muutoksia, koska kaupungintalon asiantuntijat ovat olleet jo aiemminkin tavattavissa vain ajanvarauksella. Jatkossa aulassa ei vieraita ole vastassa vakituisesti ketään asiakaspalvelijaa vaan kaikki yksiköt huolehtivat omasta asiakaspalvelustaan.


Kaupungintalon ulko-ovet ovat jatkossa auki arkisin klo 8–16kunta- ja aluevaalien ennakkoäänestyksen päättymisen jälkeen alkaen 9.4.2025. Mahdollisista kesä-/joulusuluista ovien osalta tiedotetaan erikseen internetsivuilla ja kaupungintalon infotauluissa.


Aulaan tulee pysyviä ja väliaikaisia opastetauluja, joihin laitetaan tietoa tapahtumista, asiointivaihtoehdoista ja yhteystiedoista. Ovenpielen sähköinen infotaulu, joka näkyy talon ulkopuolelle, tiedottaa kaupungin järjestämistä tapahtumista. Aulaan tulee asiakaskäyttöön myös tietokone, jotta muuan muassa yhteystiedot löytyvät paikan päällekin saapuessa, ja tietoa palveluistamme voi hakea sivuiltamme.

Jaa artikkeli Facebookissa